• 81551960

      Få et tilbud

      Thank you for requesting a quote
      81551960

  • Er du fornøyd med din kaffetjeneste?

    Publisert av ,
    Er du fornøyd med din kaffetjeneste?

    En god leverandør av kaffetjenester må ha sterk interesse for kundens behov. Først da vil du få kaffe på jobben som smaker godt: I hver eneste kaffekopp.

    - En god leverandør av en kaffetjeneste skal sørge for at hver eneste kaffekopp smaker godt. For å få det til må leverandøren bry seg om og se kundens behov. Dessuten må leverandøren ha et personal som er dedikert, engasjert og har stolthet i sitt arbeide, sier Øyvind Carlsen, forretningsutvikler hos Waterlogic Norge.

    Stolthet og engasjement

    Carlsen forteller det er viktig for Waterlogic å opprettholde en høy kvalitet på både kaffen, maskinene og servicen.

    - Vi ønsker å være den beste kaffeleverandøren i Norge. Med mange dedikerte og engasjerte medarbeidere, som har gode fagkunnskaper, har vi de beste forutsetninger for å være best, sier han.

    - Hvordan ønsker dere å skille dere ut fra konkurrenter i samme segment?

    - Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, fordi vi tror fremtidens kaffeleverandør må være mye mer opptatt av kundens behov. Waterlogic må kunne tilby fleksible og gode løsninger. Løsningene må være tilpasset kundens ønsker, og vi må gi kunden tydelige alternativer slik at forventningene alltid møtes, sier Øyvind Carlsen.

    Lykkelig Waterlogic kunde

    Lykkelig Waterlogic kunde

    Finne kundens behov

    Viktor Tholén, salgsleder portefølje hos Waterlogic Norge, understreker også at kundens grunnleggende behov må være i fokus.

    - Om kaffetjeneste-leverandøren ikke klarer å finne frem til dine grunnleggende behov, må du vurdere om dette er en god nok leverandør. I tillegg bør du også bli invitert med på en prøvesmaking med gjennomgang av maskiner og traktemetoder, hvis du ikke er 100 prosent sikker på hva du skal velge, sier Viktor Tholén.

    Salgslederen sier det er essensielt å kunne levere en tjeneste som møter forventningene til kunden.

    - For å kunne etablere et godt, langsiktig samarbeid er dette avgjørende. Dette gjelder ikke bare leveransen av maskinen og kaffen, men også servicen som blir utført på maskinene og hvordan vi håndterer henvendelser inn til oss, sier Viktor Tholén.

    Trivsel ved kaffemaskinen

    Han sier kaffepausene er viktige på en arbeidsplass. Derfor vil en kaffemaskin som leverer varene, sørge for mer trivsel.

    - Kaffemaskinen på jobb skal jo øke trivselen, fremme relasjoner og være et hyggelig sosialt møtepunkt. Det er viktig at opplevelsen av å ha en kaffemaskin fra oss er akkurat slik: Maskinen og kaffen skal bidra til trivsel og skape en hyggelig pause, tilføyer Tholén. Viktor Tholén sier Waterlogic Norge har høy kompetanse i hele organisasjonen, nettopp for å kunne levere dette. Virksomhetens dedikasjon til miljø- og bærekraft, samt ISO-sertifiseringer, gir Waterlogic tyngde på markedet. Fortsatt er Waterlogic den eneste norske leverandøren av Svanemerket kaffetjeneste.

    - Vi er i en unik posisjon med våre ISO-sertifiseringer og medlemskap i blant annet IEH (Initiativ for Etisk handel). Vi har konstant fokus på rettferdig handel og miljø. Disse områdene er vi sterke på, og det ønsker vi også å være i fremtiden. Tryggheten for oss og for våre kunder, som disse medlemskapene og sertifiseringene gir, er en viktig del av våre langsiktige mål, sier han.