Om du er en av våre fornøyde kunder i Norge, så vil vi gjerne gi deg litt mer enn et «takk» for anbefalingen. Brand manager for Waterlogic Nordic, Kari Tandberg, forteller om vervekampanjen som nettopp ble lansert.
Av Rita Tvede Bartolomei
- Vervepremiene er et ønske om å gi noe tilbake til eksisterende og nye kunder. Som kunde av Waterlogic, kan du faktisk få vervepremie både ved selv å bestille flere produkter, eller å verve nye kunder. Både kunden som verver og den som blir vervet vil få en vervepremie. Kampanjen skal tross alt være vinn-vinn for alle parter, sier marketing brand manager for Waterlogic Norge, Kari Tandberg.
Hun forteller det er utrolig hyggelig når kunder er så fornøyde, at de anbefaler Waterlogic til andre bedrifter
- Fornøyde kunder er veldig viktig for oss. Derfor jobber vi hardt hver dag for at du skal være fornøyd med oss. Du skal møte kvalitet enten du er i kontakt med servicesenteret, teknikere, rørleggere, selgere eller andre i vår virksomhet. Det samme gjelder vårt produktsortiment innen vann, kaffe og hygieneprodukter, sier Tandberg.
Visste du dette? Du får 1 vervepremie for hver eneste nye kunde: Både den som verver og den som blir vervet får vervepremie. Du kan velge mellom 4 ulike, flotte vervepremier til en verdi av rundt 1000 kroner. Finn ut alt du trenger å vite om vervekampanjen her.
Hva er vilkårene for vervekampanjen?
Du velger vervepremie til deg selv og til kunden du verver ved registrering. Det er ikke noe problem å velge ulike vervepremier. Vervepremiene pakkes og sendes når avtalen er signert*. Du kan verve flere kunder og få en premie per kunde. Vi ber deg i så fall fylle ut en kupong per kunde. *Forutsetter at ny kunde har virksomhet i et område vi har drift- og vedlikehold. Vårt serviceapparat er landsdekkende, og det er kun mindre områder vi ikke dekker. Du får beskjed hvis kunden ligger utenfor området.
Her kan du lese mer om vårt verveprogram og finner skjema for verving (https://www.waterlogic.no/verveprogram/)